Anteeks rakas blogi, en ole kirjoittanut melkein viikkoon. On ollut kiireitä, tai sitten en vain ole muistanut. Aloitetaan tämä kirjoitus nyt vaikka siitä suurimmasta asiasta, että tämä eksäni josta olen puhunut, suuttu (taas kerran). Eli juttu meni niin ettei se oikein osannu vasata siihen mun kysymykseen siitä, oisko meillä vielä jotain toivoo, ja sanoin että se voi sanoo suoraan. Sitten se suuttu, ihmeellinen kun on. Koitin sitten selittää etten sanonu pahalla sitä että haluisin sen vastaavan, ja se jatko sitä sen ihmehommaa suuttuneena, jolloin ehotin että nähtäs ja juteltas kunnolla perjantaina, johon herra ihme kyllä suostu. Noh, samana iltana jutellessani hyvälle ystävälleni, joka on tämän eksäni luokalla, ystäväni kertoi että eksäni oli sanonut että häntä ärsyttää kun me ollaan lähdössä yhtä aikaa samaan hotelliin Espanjaan kesällä, ja että se on muutenkin puhunut musta paskaa. No, tätä suuresti ihmetellen kysyin asiasta eksältäni, ja hän suuttui. Se ei tarkalleen sanonu että onko puhunu paskaa, mutta alkoi heti kysellä kuka on kertonut asiasta mulle, ja koska lupasin ystävälleni etten sano mitään, en tietenkään sanonut. Hän intti ja intti ja sanoin vain etten kerro, ja että voin kyllä antaa sen paskapuheet anteeks jos se haluaa olla kaveri vielä. Tähän hän kaikessa kieroudessaan päätti sanoa ettei voisi olla ystäväni jollen kerro kuka sanoi. Voitteko kuvitella!?! Hän pani minut päättämään hänen ja ystäväni väliltä! En tietenkään kertonut koska olin luvannut etten kerro ja pidin ystävääni sentään vähän tärkeämpänä. No asia oli ihan okei, ja tähän asti päästiin siis torstai aamuna, jonka jälkeen koulussa ollessaan ystäväni kysyi eksältäni oliko tämä tulossa ulos kanssani, ja eksäni oli sanonut että "joo, lupasin mennä, mutten ole menossa." ja uhonnut samalla vieläpä että soittaisi mulle illalla ja olisin kuulemma ihan kuset housussa. no, annoin sitten asian olla ja päätin etten tietenkään itsekään ole menossa perjantaina. Perjantaina sitten koulussa ollessani tämä ystäväni soitti mulle, just kun olin open luona kun se arvosteli mun äidinkielekirjoituksen (josta pitää pakollisesti egottaa: sain siitä K:n, ja ope sanoi että teksti vaikutti vanhemman kirjoittamalta kun mun ikäisen, ja että siitä oli kiva lukee niin hyvää tekstiä) ja en kerennyt vastaamaan, joten soitin takaisin päin, ja ystäväni sanoi että eksälläni ois asiaa, ja kysy haluunko puhua sen kaa. sanoin sitten että ihanpa sama vaikkei sille asiaa ookkaan, eli siis voisin kuunnella sen haukut. Mut mun yllätykseks se sano vaan jotain tyyliin "En ehkä voikkaan tänään olla niin voisitko joku muu päivä?" ja olin vähän hämmentyny, ja lupasin soitella sit kun voisin olla sen kaa. Ihmettelin pitkään tätä ja iltapäivällä kun herra sattui olemaan galleriassa, kysäsin asiasta että oliko se joku läppä, niin herra suuttu taas ^-^ Mun todella täytyy sanoo että mä en tunne ketään yhtä säälittävää ja pellee jätkää. Se on todistanu tyhmyytensä tällä viikolla niin monta kertaa että ihan pelottaa.

Sitten toinen asia, viikon aikana kun tapahtuu kaikenlaista. Eli siis, mun bestis on poika, ja mua 2 vuotta vanhempi, ikäistään vanhemman olonen, jolle kerron ihan kaiken. Mua on alkanut pelottaa että alan tykätä siitä ja käy samalla tavalla kun ton paljon puhutun eksäni kanssa, vieläpä kun kaikki kaveriporukassa on kokoajan sillee "UULALAA MIKÄ PARI!"

Ymmärrän että kuullostaa tosi teiniltä ja sellaselta "iiX ! m00n '93 ja mul on poikaongelmiih!?!" mutta se ei ainakaan mun kohalla oo tollasta, vaan tykkäsin oikeesti tästä eksästäni. Tyhmältä vielä tuntuu se että kun sen kanssa on sovussa niin se on hirmu fiksu ja tällee mutta sitten se heittäytyy helvetin lapselliseks kun on jotain riitaa. ;|